Bij acute tandpijn of kiespijn

Acute tandpijn of kiespijn is erg vervelend. Als u een pijnklacht heeft, of als er een vulling is afgebroken, proberen we u een spoedafspraak te geven binnen 24 uur. Om uw afspraak zo snel mogelijk te kunnen inplannen, bel graag voor 10 uur ’s ochtends. We zullen een consultafspraak op korte termijn inplannen om een diagnose te stellen. Hierna zullen de mogelijke behandeling/oplossing met u besproken worden.

Deze spoedafspraak plannen we tussen de reguliere tandartsbehandelingen door zodat u zo snel mogelijk kan worden gezien door een tandarts. Hierdoor kunt u langer moeten wachten. We willen u hierop attenderen.

Pijnklachten buiten openingstijden

Als u een spoedklacht of pijnklacht heeft, bel eerst naar 0492 511811. Als wij niet aanwezig zijn, luistert u dan het ingesproken bericht af. Daar hoort u of u bij een van onze eigen tandartsen terecht kunt of dat u de spoeddienst moet bellen. Wij zijn aangesloten bij de Tandartsenpost in Eindhoven, gevestigd op Aalsterweg 108. Als u daar terecht wilt dan kunt u bellen met 040-3111915.

Contact met de Tandarts Spoed Praktijk

De Tandartsenpost in Eindhoven, gevestigd op Aalsterweg 108. Spoedbehandeling bij deze tandartsenpost kan uitsluitend via een telefonische afspraak. Er zijn geen spreekuren.

Houdt u er rekening mee dat alle behandelingen tijdens de dienst, overdag en 's avonds, contant afgerekend moeten worden. Er gelden landelijk vastgestelde avond- en weekendtoeslagen voor deze behandelingen.

Ga naar de website

Tandartsenpost in Eindhoven