Huisregels
We willen u informeren over onze huisregels, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten en wat wij van u verwachten tijdens uw praktijkbezoek.
Eerste consult/bezoek
Bij het eerste consult/bezoek controleert de balie assistente het ID-bewijs (BSN) van de patiënt. Een geldig ID-bewijs is een paspoort, rijbewijs of ID kaart. Doel van de controle is om misbruik met zorgpassen te voorkomen. Bij het eerste consult/bezoek wordt de code C001 in rekening gebracht, plus het maken en/of beoordelen van benodigde röntgenfoto’s.
Afspraken
We vragen u om op tijd te komen voor uw afspraken. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, dan vragen wij u om dit minimaal 36 uur van tevoren aan ons te laten weten, doet u dit niet dan zijn we genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen. Als u te laat komt op uw afspraak, kan het zijn dat we uw behandeling moeten inkorten of verplaatsen naar een andere afspraak.
Pijnklacht
Mocht u een pijnklacht hebben en deze is van dien aard dat directe behandeling noodzakelijk is, wordt voor dezelfde dag nog een afspraak gemaakt indien de pijnklacht voor 10.00 uur is gemeld.
Betaling
U ontvangt na uw behandeling een factuur van Infomedics. Deze nota wordt vervolgens door Infomedics doorgezet naar uw zorgverzekeraar. U krijgt alleen een rekening voor datgene wat niet door uw zorgverzekeraar wordt vergoed. Het is dus belangrijk dat u uw verzekeringsgegevens bij elk bezoek aan onze praktijk verstrekt, zodat we u de best mogelijke zorg kunnen bieden en u niet voor onverwachte kosten komt te staan. Voor vragen over uw factuur kunt u rechtstreeks contact opnemen met Infomedics.
Gedrag
We verwachten van onze patiënten dat ze respectvol en beleefd zijn tegenover onze medewerkers en andere patiënten. Intimidatie, geweld of agressief gedrag wordt niet getolereerd en kan leiden tot onmiddellijke stopzetting van onze dienstverlening.
Hygiëne
We hechten veel belang aan hygiëne en vragen onze patiënten om ook hieraan bij te dragen. We verzoeken u vriendelijk om uw tanden te poetsen voordat u naar onze praktijk komt. Daarnaast vragen we u om uw handen te wassen bij binnenkomst en gebruik te maken van de aanwezige desinfecterende middelen.
Privacy
Wij vinden privacy erg belangrijk en we zorgen ervoor dat uw persoonlijke gegevens veilig worden bewaard. Wij vragen u om ons te voorzien van juiste en actuele persoonlijke gegevens, zoals contactgegevens en medische informatie. Deze informatie wordt alleen gebruikt voor uw behandeling en wordt niet met derden gedeeld zonder uw uitdrukkelijke toestemming. Wij houden ons aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en zorgen ervoor dat uw privacy te allen tijde wordt beschermd. Als u vragen heeft over onze privacyrichtlijnen, aarzel dan niet om deze te stellen aan één van onze medewerkers.
Ongevraagde foto’s en social media
Het is niet toegestaan om ongevraagd foto’s te maken en te delen op social media waarop onze medewerkers zichtbaar zijn. We verzoeken u vriendelijk om hun privacy te respecteren en geen foto’s of video’s te maken zonder hun uitdrukkelijke toestemming. Als u twijfelt of het maken van foto’s of video’s is toegestaan, vraag het dan eerst aan één van onze medewerkers. We zullen altijd ons best doen om aan uw verzoek tegemoet te komen en uw privacy en die van onze medewerkers te beschermen.